Fogyni a töltelékkel, Csupa-csupa finomság ínyenceknek


Lasagna a fogyáshoz

Az újév első napjaiban mindenki elhatározza, hogy lefogy, ez az év más lesz, mint a többi, idén tényleg menni fog - azért, hogy segítsünk ebben, összegyűjtöttünk pár szuper smoothie-receptet, amelyekkel még a fogyókúra is élvezetes lesz. A smoothie-k általában rengeteg gyümölcsből, néha zöldségből, magvakból, esetleg különböző tejtermékekből készülnek, de nagyon nem mindegy az alapanyagok listája, ha fogyásról van szó.

fogyni a töltelékkel

A bolti smoothie-k sok hozzáadott cukorral és telített zsírral készülnek, ezért mindenképpen érdemes fogyni a töltelékkel készíteni az italt. Nem szabad azonban összetéveszteni a smoothie-t a különböző turmixokkal és shake-ekkel, a csokiszirupnak vagy a karamellnek nincs helye az egészséges italban.

5 ok, amiért szénhidrát nélkül nem lehet fogyni

Akkor igazán hatásos egy smoothie, ha omega-3 zsírsavat, fehérjét, vitaminokat és ásványi anyagokat is tartalmaz, ezek a tápanyagok csillapítják az éhséget, eltelítenek és még az immunrendszeredet is felturbózzák. Tehát amellett, hogy a smoothie fogyasztása segíthet a súlycsökkenésben, rendkívül egészséges is.

fogyni a töltelékkel

Miből készüljön tehát az egészséges és fogyókúrás smoothie? Az adott alapanyagokból készülő smoothie-recepteket a linkekre kattintva találod.

Zöldségek Kelkáposzta A tápanyagokban gazdag kelkáposzta szuperegészséges zöldség, antioxidánsokban gazdag, télen különösen ajánlott a fogyasztása. Gyulladáscsökkentő hatása is van, de magas rosttartalma miatt el is telít.

Ha gyümölcsökkel turmixolod összenem fog dominálni az íze, mindenképpen érdemes az italba csempészni belőle.

Hozzászólások

Spenót A másik zöld színű csodazöldség a spenót, egyáltalán nem érződik az íze, így bármelyik smoothie-ba beleteheted. Magas a rosttartalma, emellett ásványi anyagokban és vitaminokban is gazdag, de kalciumtartalma is kiemelkedő, amely támogatja a csontok egészséges fejlődését.

MÁKaron - igen, MÁKBÓL😱 - Meggyes töltelékkel🍒-Poppy Seed Macarons - BebePiskóta

Gyümölcsök Áfonya, eper Az áfonya és az eper antioxidáns- és C-vitamin-tartalma rendkívül magas, ennek köszönhetően hatékonyan veszik fel a harcot a rákos betegségekkel szemben. Az áfonya - antocianin tartalmának hála - javítja a memóriát is. Citrom és lime A citrom vagy lime használata két dolog miatt is ajánlott: egyrészt elveszik a zöldségek ízének élét, picit tompítják azt, másrészt sokkal frissebb ízvilágot adnak fogyás témák vita smoothie-nak.

Banán Egyrészt az állaga miatt is érdemes a smoothie-hoz adni, sokkal krémesebb, selymesebb lesz tőle az ital.

fogyni a töltelékkel

Másrészt a banán segíti az emésztést, magas rosttartalma miatt eltelít, ráadásul természetesen édes ízével fel is dobja a smoothie-t. Káliumtartalma sem elhanyagolható szempont.

Mikor együnk? - Tanácsok fogyni vágyóknak 11. rész ideális fogyás az alamo magasságokban

Fűszerek Kurkuma A fűszerek közül talán a kurkumában van a legtöbb antioxidáns, az egyik legszuperebb gyulladáscsökkentő.

Pikáns, picit csípős ízével tökéletes melegítő fűszer, már csak emiatt is megéri a egy keveset a smoothie-ba csempészni belőle, ráadásul még az anyagcserét is gyorsítja. Gyömbér A gyömbér szintén hatásos gyulladáscsökkentő, illetve tökéletesen semlegesíti, ellensúlyozza a spenót vagy más zöldség kesernyés ízét. Emésztési problémákra is javasolt a fogyasztása, bármilyen smoothie-ba érdemes tenni egy csipettel. Magok Chia mag, lenmag, kendermag Fogyni a töltelékkel szuperélelmiszernek is tartott apró magvakat érdemes beépíteni az étrendbe: nem csak rostban, omega-3 zsírsavakban is gazdagok, utóbbinak hála védik a szív egészségét, diéta során különösen ajánlott a fogyasztásuk.

  1. Fogyás hflc
  2. Könnyű otthoni módon fogyni
  3. Fito spray karcsúsító - tbfocisuli.hu, Karcsúsító központ Kanpurban

Már egy evőkanálnyi chia mag csodát tesz a smoothie-val. Kakaóbab Bár a kakaót a legtöbben a csokival, így az édességekkel azonosítják, a cukrozatlan kakaópor nagyon egészséges, érdemes gyakran fogyasztani. Fogyni a töltelékkel kakaó vasban, magnéziumban és káliumban is gazdag.

Hatékony zsírégetés futással – Fogyás és futóteljesítmény növelés hogyan lehet lefogyni a t3- mal

Édesebbé is izgalmasabbá teszi a smoothie-kat plusz cukor hozzáadása nélkül is. Fehérje Görög joghurt Az egyik legjobb fehérjeforrás, ráadásul selymessé, krémessé teszi a smoothie-kat. A hozzáadott cukor mennyiségét is csökkentheted vele, a joghurttal készült smoothie nem igényel plusz édesítést.

fogyni a töltelékkel

Mogyoró, mandula A mogyoró és a mandula is tökéletes fehérjeforrások, akár vajakár ital formájában is. A szójaital is jó választás lehet, de akár a sima tehéntej is.

Keress receptre vagy hozzávalóra

Aki nem ódzkodik a szója ízétől, még tofut is tehet bele. Alapnak bármit használhatsz: vannak olyan gyümölcsök, zöldségek, amelyek önmagukban is rengeteg levet engednek a turmixolás során, azokhoz nem is szükséges plusz folyadék, de ha szeretnéd, tejjel, joghurttal, növényi italokkal, akár teával is gazdagíthatod a smoothie-t. Fotók: Getty Images.

fogyni a töltelékkel