Fogyás hiit


Tweet A HIIT edzések egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek az emberek körében, ami nem meglepő, hiszen egy rendkívül hatékony alternatívát jelentenek abban az esetben, ha fogyni akarnánk, növelnénk állóképességünket vagy csak szimplán szinten tartanánk magunkat. Fogyás hiit HIIT a High-Intensity Interval Training rövidítése, ami magyarul nagyjából annyit tesz, hogy magas intenzitású intervallumos edzés, mely a rendkívül intenzív, már-már kirobbanó gyakorlatokra épül, amiket rövid pihenők és ciklikus fogyás hiit kísér. A HIIT nem is annyira mozgásforma, mint inkább egyfajta módszer, ami szinte minden edzéshez ideális — a súlyzóshoz azért nem szerencsés —, de a kocogáshoz, a kerékpározáshoz, sőt akár még az elliptikus trénerhez is kiváló. Hogy mégis miért olyan hatékony, azaz mik az előnyei — és ezzel együtt a hátrányai — ennek a megoldásnak? A HIIT edzés előnyei Az egyik legfontosabb előnye a HIIT edzésnek, hogy rendkívül gyorsan letudhatjuk vele a napi mozgásszükségletet, hiszen ezzel a módszerrel egy átlagos testmozgás bemelegítéssel együtt alig hosszabb, mint perc, vagyis rengeteget spórolhatunk vele ezen a téren, így soha nem kell időhiány miatt elszalasztanunk a mozgást.

Ha te is időhiányban szenvedsz, ismerd meg a magas intenzitású intervallum tréninget! A HIIT high intensity intervall training egy rövid idegig tartó edzéstípus, aminek a lényege, hogy rövid idő alatt nagy intenzitással mozogsz és ezalatt nagy mennyiségű kalóriát égetsz el.

Fogyni akarsz? 4 zseniális edzés, ami csökkenti a testzsírt

Annak ellenére, hogy az edzés rövid ideig tart perckétszer olyan intenzív, mint egy átlagos edzés. Ez lehet akár sprinteléskerékpározás, ugrókötelezés vagy más testtömeget igénybe vett gyakorlatok. Hogyan képzeld el ezt?

fogyás hiit fogyókúra tea kivonat

A HIIT edzés során először magas intenzitással dolgozol, például a lehető leggyorsabb tempóval kerékpározol 30 másodpercig a legnehezebb sebességfokozatban, amit bírsz, ezután néhány percig lassan tekersz, alacsony fokozaton, majd ismét intenzív munka jön, végül ismét pihenő. Az ilyen jellegű edzés hatékonyan égeti a kalóriákat már nagyon rövid idő alatt.

Kiválóan segít a fogyásban Számos tanulmány és vizsgálat kimutatta, hogy a HIIT fogyás hiit anyagcserétés a kalória-utánégetés még edzés után órákon át tart.

Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

Mindössze két perc HIIT sprint sokkal jobban fokozza az anyagcserét, mint egy 30 perces kocogás. Akár 12 hét alatt kg-ot is leadhatsz fogyás hiit segítségével, megszabadulhatsz a testeden lerakódott felesleges zsírtól. Azoknál a leghatékonyabb a HIIT edzés, akik túlsúlyosak, rajtuk az eredmény is hamarabb meglátszik.

fogyás hiit felfedezés fogyás

Azok, akik nem sportolnak rendszeresen, fogyás hiit izomtömegüket is növelhetik ezzel az edzésformával — persze erre a súlyzós edzés a leghatásosabb módszer. Csökkenti a magas vérnyomást és a vércukorszintet is A rendszeresen végzett HIIT edzésnek a fogyáson kívül más jótékony hatása is van: csökkenti a pulzusszámot és a vérnyomást.

Már 8 hétnyi HIIT kerékpáredzés csökkenheti a vérnyomást és növelheti az állóképességet. A nagy intenzitású testmozgás különösen hasznos a 2-es típusú cukorbetegségben szenvedők számára. Összességében elmondható, hogy ez az edzésmódszer sok energiát éget, javítja az állóképességet, és még egészségügyi problémák megoldásában is segítségünkre lehet.

De mielőtt belevágnál, mindenképpen konzultálj edzővel, és a segítségével végezd az edzést, hogy hatékony és biztonságos fogyás hiit hiit Fotó: RF.

fogyás hiit milyen kiegészítő a legjobb a fogyáshoz