Hogyan lehet fogyni testtípus


Milyen az ön testtípusa?

hogyan lehet fogyni testtípus

Így kell edzenie és diétáznia Ectomorph — a magas vékony JELLEMZI: Ebbe a típusba azok a nők tartoznak, akik nagyon vékonyak, a csípőjük és a válluk szélessége megegyezik, a karjuk és a lábuk hosszú és vékony, kicsik az ízületeik hogyan lehet fogyni testtípus kevés izomzattal rendelkeznek. Az emésztésük viszont nagyon gyors, ezért nehezen tudnak tömeget növelni.

hogyan lehet fogyni testtípus

Viszont jó hír, hogy nemigen kell tartaniuk az elhízástól. EDZÉS: Rövid és nagyon intenzív, főként súlyzós edzésre van szükségükamely mindenképpen osztott, és a nagyobb izomcsoportokra fókuszál elsősorban.

Fogyni testtípusok. Hormonális testtípusok - FittAlak

Nagy súlyokkal ismétlésszám az ideális számukra, akár 2 perces pihenőkkel vegyítve. A kardióval csak óvatosan!

Fogyj okosan, hormonális testtípusok Hívekakft. Fogyj okosan, hormonális testtípusok Írta Bányai Adrián 45 Elolvasták: Habár senki sem születik tökéletes alakúnak, be kell ismerni, hogy a természet nem teljesen igazságos, hiszen vannak szerencsésebb és kevésbé szerencsésebb testfelépítésű emberek. Ha tetszik, ha nem a genetika sajnos igenis befolyásol, hiszen néhányan könnyebben válhatnak topmodellé, mint mások fogyni testtípusok testalkatúvá.

Éppen ezért összetett szénhidrátalapú diétára van szükségük: reggel, délben, este, edzés előtt, edzés után, azaz egész álló nap. Emellett nem maradhat el a megfelelő fehérje és esszenciális zsír bevitele sem, egy sajtburger vagy pizza pedig aligha teheti tönkre az ectomorphok diétáját.

Naponta étkezés javasolt, az elfogyasztott étel 55 százaléka lehet szénhidrát, 25 százaléka fehérje és 20 százaléka zsír. A fehérjeturmix Whey Protein szinte elengedhetetlen számukra, ha izmot szeretnének növelni.

hogyan lehet fogyni testtípus

Súlyzós edzéssel viszonylag hamar tudnak izmot építeni, még akkor is, ha kezdők, viszont épp ilyen gyorsan tudnak felesleget is felszedni. EDZÉS: Mivel alkatukból kifolyólag nagyobb izomzattal rendelkeznek, mint az ectomorph típusú nők, es ismétlésszámmal érdemes dolgozniuk, és másodperces pihenő tartható.

Heti egy kardio nap beiktatása ajánlott a szálkás izmokért, a túlzásba vitt aerob mozgás azonban tónusvesztéshez vezethet.

  • Mennyibe kerül egy egész napos diéta és étrend?
  • Védd ki az intim fertőzéseket a vízparton is!
  • Elveszíti 10 testzsír nő
  • Éhezésmentes diéta

A napi étkezés 40 százaléka álljon összetett szénhidrátokból, százaléka pedig fehérjéből és esszenciális zsírokból. Mivel fogékonyabbak a hízásra, a magas szénhidráttartalmú ételek fogyasztása reggel és edzés közben vagy után ajánlott, este pedig leginkább a fehérjebevitelről kell gondoskodniuk.

hogyan lehet fogyni testtípus