Zsírégetés pulzus


fogyás elhízás és metabolikus szindróma karcsúsító bmi

Ha a sportolással nemcsak a kondíciódat javítanád, hanem fogyni is szeretnél, bizonyára hallottad már, hogy zsírégetés szempontjából jó, ha méred a pulzusod, ebből tudni fogod, hogy a tested milyen keményen dolgozik. Zsírégetés pulzus pulzuskontrollált edzés segít abban, hogy a pulzusszám mérésével és a megfelelő tartomány beállításával optimalizáld az edzések intenzitását, és nyomon kövesd a hosszú távú változásokat, az állóképesség javulását.

A pulzuskontrollált edzés abban is segít, hogy a szervezet minél gyorsabban kezdje el energiaként felhasználni zsírégetés pulzus zsírsejteket, és ne az izomsejtekből nyerje az energiát. Mi az zsírégetés pulzus pulzusszám, ha fogyni akarsz?

etrend valtas a zsírtalanítás leghatékonyabb módja

Kifejezetten zsírégetés szempontjából a pulzusszám nem lehet túlzottan magas. Edzés során elsőként a szénhidrátraktárak adják az energiát az edzéshez, majd nagyjából perc után nyúl a zsírsejtekhez a szervezet. Ha hosszasan magas pulzusszámmal dolgozol, azaz erőteljes, kemény, intenzív napi edzéseket végzel, a szervezet, hogy gyorsan energiához jusson, nem a zsírsejtekből, hanem az izomsejtekből fogja azt fedezni, hiszen innen tud elraktározott szénhidrátokhoz - glikogénhez - nyúlni.

a testzsír elveszíti a tippeket b12 injekciók a fogyás mellékhatásaihoz